«Έστ' ήμαρ ότε Φοίβος πάλιν ελεύσεται καί ές αεί έσεται».


Παρασκευή, 27 Νοεμβρίου 2009

Ο ΦΙΛΟΒΑΡΒΑΡΙΣΜΟΣ ‘Η Η ΑΓΝΟΙΑ ΤΟΥ ΗΡΟΔΟΤΟΥ…

Αν σήμερα κάνουμε λόγο για εκείνους που ηθελημένα είτε αποσιωπούν το βάθος της ιστορίας των Ελλήνων είτε ακόμη εκείνους που ηθελημένα και με σκοπιμότητα λειτουργούν έτσι, τότε τι να πει κανείς άραγε για τον δικό μας Ηρόδοτο, τον αποκαλούμενο μάλιστα και «πατέρα της ιστορίας», τα βιβλία του οποίου είναι κυριολεκτικά ύμνος προς τους αλλοδαπούς πολιτισμούς τους οποίους μάλιστα παρουσιάζει ως λαούς πολύ αρχαιότερους από εμάς και το αποκορύφωμα ότι από αυτούς δανεισθήκαμε και τον δικό μας πολιτισμό!!!
Ας δούμε μερικά δείγματα από τα γραφόμενα στα βιβλία του για να νοήσουμε και εμείς σήμερα γιατί και οι επιστήμονες αρχαιολόγοι κρατούσαν και κρατούν αυτή την στάση απέναντι στην ιστορία μας και την αξία της!!! Για να μην μας κακοφαίνεται όταν στις παγκόσμιες σελίδες των εγκυκλοπαιδειών βλέπουμε να φιγουράρουν οι Σουμέριοι και οι Αιγύπτιοι ως πανάρχαιοι πολιτισμοί, πολλοί προγενέστεροι των Ελλήνων. Ή ακόμη όταν διαβάζουμε για το αλφάβητο ότι είναι φοινικικό και εμείς τα δανεισθήκαμε από τους Φοίνικες που με αυτή την λογική συγκαταλέγονται και αυτοί στους αρχαιότερους ημών…

Στο 2ον βιβλίο του και στο κεφάλαιο 4,αναφέρει: «…Πρώτοι εξ όλων των ανθρώπων οι Αιγύπτιοι επινόησαν την μονάδα μετρήσεως του χρόνου, το έτος, που το μοίρασαν σε 12 τμήματα από τις εποχές. Έλεγαν δε πως αυτές τις διαιρέσεις τις βρήκαν από την παρατήρηση των άστρων…», επίσης ο Ηρόδοτος θεωρεί ότι το αιγυπτιακό ημερολόγιο ανώτερο από το ελληνικό διότι οι Αιγύπτιοι παρεμβάλλουν μόνο 5 ημέρες εμβόλιμες κάθε χρόνο,, μοιράζοντας σε κάθε μήνα 30 ημέρες. Ακόμη στον ίδιο λαό αποδίδει τη εύρεση των ονομάτων των θεών και την τάξη, γενικότερα, της λατρείας.
Γράφει: « …Έλεγαν οι ιερείς ότι πρώτοι οι Αιγύπτιοι καθιέρωσαν τις επωνυμίες των θεών και οι Έλληνες τις παρέλαβαν από αυτούς και πρώτοι απένειμαν στους θεούς βωμούς και αγάλματα και ναούς και χάραξαν γλυπτές παραστάσεις ζώων στους λίθους…»

Βέβαια αυτή είναι θέση του αιγυπτιακού ιερατείου την οποία όμως αποδέχεται ο Ηρόδοτος, πρόθυμα θα έλεγε κανείς, αφού επι λέξει αναφέρει επ’ αυτού: « …και εμέ γε ευπετέως έπειθον…», δηλαδή με άλλα λόγια τον έπειθαν πολύ εύκολα!!! ( βιβλ. 2,κεφ. 82, 64, 114).
Και φυσικά πουθενά δεν δέχεται καμία επιρροή στους Αιγυπτίους από τους Έλληνες!!! Ακόμη και αυτόν τον Ηρακλή τον οποίο είχαν οι Αιγύπτιοι ως αρχαίο θεό, ενώ όλοι γνωρίζουμε όχι μόνο πως ανήκε στο γένος των ηρώων, με πάμπολλα κατορθώματα και άθλους να αναφέρονται σ’ αυτόν και κυρίως γνωρίζουμε την γενιά του, που παραπέμπει κατ’ ευθείαν και χωρίς καμμία αμφισβήτηση στις ελληνικές του ρίζες.
Για την αποδοχή του ημιθέου Ηρακλή ως αρχαίου θεού από τους Αιγύπτιους, ο Ηρόδοτος γράφει σχετικά « Αλλά είναι για τους Αιγύπτιους ο Ηρακλής αρχαίος θεός. Σύμφωνα δε με τα λεγόμενά τους 17000 χρόνια έχουν περάσει μέχρι την εποχή που βασίλευσε ο Άμασις από την εποχή κατά την οποία γεννήθηκαν από τους 8 θεούς οι δώδεκα θεοί από τους οποίους ένας είναι και ο Ηρακλής…».

Και φυσικά προχωρά στην επίδραση που άσκησαν οι Αιγύπτιοι στους Έλληνες λέγοντας πως ο Μελάμπους είναι αυτός που έφερε από την Αίγυπτο την λατρεία του Διονύσου. Και τόσο για το 12θεο όσο και για την λατρεία του αυτοί που το εισήγαγαν στην Ελλάδα ήταν οι Πελασγοί!!! Το ίδιο ισχύει κατά τον Ηρόδοτο και για την θρησκεία των ορφικών!!! Λέει συγκεκριμένα: « είναι ίδιες αυτές οι συνήθειες με τις συνήθειες τις λεγόμενες ορφικές, βακχικές, οι οποίες είναι το ίδιο πράγμα με τις αιγυπτιακές…».
Αλλά περιλαμβάνει και μεγάλα γένη ελληνικά και τα παρουσιάζει ως αιγυπτιακά!!! Ένα από αυτά το τρανό γένος των Δαναών, για το οποίο λέει: « Αν κανείς κάνει τον κατάλογο αρχίζοντας από την Δανάη την κόρη του Ακρισίου και απαριθμεί συνεχώς τους προγενέστερους πατέρες αυτών, θα αποδειχθούν οι ηγεμόνες των Δωριέων ότι είναι Αιγύπτιοι ιθαγενείς…»!!!
Ξεχνά όμως ο Ηρόδοτος ότι η Ιώ ήταν ιέρεια της Αθηνάς και αργεία κόρη του βασιλιά του Άργους που από την ζήλεια της Ήρας βρέθηκε κατατρεγμένη στην Αίγυπτο και μάλιστα στην απώτατη αρχαιότητα κατά την οποία η Αίγυπτος ήταν ακόμη στην πρώτη φάση της δημιουργίας της, αν μπορούμε να το πούμε κάπως έτσι, αφού τα ονόματα των τοπικών βασιλέων ήταν ονόματα ποταμών( βλέπε Νείλος κ.λ.π.). Άρα μάλλον η Ιώ είναι αυτή που δημιουργεί τα εκεί γένη των πρώτων πολιτισμένων ανθρώπων και μάλιστα από κύτταρο ελληνικό. Οι απόγονοι της με τον Δαναό και τις κόρες του έρχονται στο Άργος και μάλιστα στην ομιλία του κατά την άφιξή του ο Δαναός αποδεικνύει πως είναι έλληνας με βαθιές μάλιστα ρίζες από καταγωγή κατ’ ευθείαν βασιλική. Έτσι κερδίζει και την βασιλεία της πόλης την οποία του την παρέχουν οι ίδιοι οι Αργείοι…

3 σχόλια:

  1. Η συμπεριφορά αυτή του Ηρόδοτου είναι μάλλον κατανοητή από το ότι κατάγονταν από την Λυκία και οι Λύκοι κουβαλούσαν αλλά και κουβαλάνε ένα κόμπλεξ κατωτερότητας που ως γεννησιουργός αιτία πρέπει να είναι η ήττα στον Τρωικό πόλεμο και η από κει και πέρα ανυπαρξία τους αλλά και ίσως τα χρόνια σκλαβιάς τους από το Άργος που προσπαθούσε να επεκταθεί και στην περιοχή τους.
    Όσον αφορά την Αιγυπτολατρεία του αυτό συμβαίνει γιατί βρέθηκαν μαζί "Αιγύπτιοι" και Λύκοι στην ίδια πλευρά του Τρωϊκού πολέμου (με άλλο εθνικό όνομα οι Αιγύπτιοι). Έτσι λοιπόν ο Ηρόδοτος μαθαίνοντας ένα μέρος της Ιστορίας μια και για τα πραγματικά γεγονότα υπήρχε μία σύγχυση,όπως και σήμερα, ανέπτυξε αυτήν την λατρεία προς τους φίλους και συμμάχους Αιγυπτίους και απέχθεια προς τους εισβολείς Έλληνες. Έτσι μόνο αντικειμενικός δεν ήταν στις κρίσεις του πέρα από την άγνοια του συνόλου των γεγονότων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαστε ένα νέο blog ανοιχτό προς όλους τους blogger ευχόμαστε και ελπίζουμε και στην δική σας στήριξη και είμαστε πάντα στη διάθεση σας για ότι χρειαστείτε.
    Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων

    www.ksipnistere.blogspot.com
    email : ksipnistere1@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή